Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

PIP-studio.

Publicerad 2013-01-10 13:32:39 i Min vardag.

Gissa om jag är kär i PIP! 
Jag älskar deras muggar, skålar, tallrikar, fat, ja allt. 
Jag önskar mig hela kollektionen när jag fyller tjugo.
En av varje grej!
Jag har skrivit min önskelista idag. Blev bara massa grejer som man behöver när man ska flytta hemifrån. ;)
Och pengar och presentkort till typ borett, dervera så jag själv kan gå och köpa typ muggar, glas, skålar, bringar och allt annat nödvändigt.
Jag längtar så sjukt mycket tills jag hittar längenhet och kan flytta hemifrån. Men de lär väl dröja.. Ska ju resa massa först! :D

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-01-10 20:18:00

vi reser till hösten och sen flyttar vi va?

Svar: Låter som en utmärkt plan!Mamma och pappa har börjat tjata på mig om att vi måste göra upp en plan, "så det inte bara rinner ut i sanden!" ;)
Julia Lindberg

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela