Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Livet.

Publicerad 2013-10-15 15:54:00 i Min vardag.

Jag har det senaste året haft svårt för att bestämma mig för vad jag vill göra.
Ena stunden vill jag ta ett år ledigt och jobba och resa, nästa stund vill jag åka till Norge. Först vill jag gå designutbildning, sen inser jag att jag inte vill jobba med det, utan att det räcker som hobby.
Många tankar har trängts inne i min lilla hjärna, och det har varit många gånger som jag bara har velat ge upp.
Men igår när jag låg i sängen, och som vanligt slängde iväg en bedjande bön till gud om att vägleda mig dit han vill ha mig, så fick jag en stark känsla att det jag ska göra är att starta hunddagis.
Det är inte första gången som jag har tänkt att jag skulle vilja göra det, men igår var det mer än så, jag började fundera på var jag skulle kunna hitta en bra lokal här i Vinslöv. Och idag gick jag in och kollade på olika hunddagisutbildningar. Och har nu bestämt mig för att ta en distansutbildning nästa år när jag kommer hem från Malaisya.
Och mitt mål kommer ju så klart att vara att starta ett eget hunddagis så småningom, men först vill jag komma in lite i branschen och känna mig för, så det verkligen känns rätt. Faktiskt så har jag redan kommit på ett namn till mitt hunddagis.
Så just nu känner jag mig sjukt taggad, och jag ska nu bara fokusera på få i hop pengar till Malaisya och leva i nuet och bara göra saker som jag mig glad, och bara umgås med de som jag känner tillför något i mitt liv och som jag såklart trivs med.
 
Blöt hundpuss på er alla!  
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2013-10-15 17:40:01

FY vad kul!! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela