Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Julias nya frisyr.

Publicerad 2013-06-05 14:52:00 i Min vardag.

Igår klippte jag mig och färgade håret. Eller rättare sagt, mamma klippte mig och jag slingade håret.
Jag blev faktiskt riktigt nöjd, även om mitt hår blev kort... Men det var sjukt slitet så det behövde en regäl omgång. 
Jag hade inget att göra (Jo egentligen tvätta alla kläder från Mallorca, men orka det!) idag så jag lockade håret.
Senare ska jag in till stan och träffa Petra, som jag inte har träffat på tre veckor, SJUKT! Och ikväll ska vi bowla med xalt gänget, eller en del av dem. Och sen ska vi hem till Dale och grilla. Mums! Nu får jag väl ta tag i min klädhög, som nog aldrig har varit såhär stor, hade' Ciao! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela