Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Instagram uppdatering.

Publicerad 2013-06-13 17:49:00 i Min vardag.

Jag fick äntligen träffa min lilla vän Petra efter tre långa veckor.
Det va underbart väder, har legat ute och solat varje dag det har varit väder till det.
Jag och Petra va och solade och badade. Kvällen innan hade vi varit och badat klockan tio och det var apnice.
Vi var på Ullared Gekås och shoppade, hittade massa fint och nödvändigt. :)
Och i går var det Kais student, mycket trevligt att få träffa lite folk som man inte har träffat på ett tag.
Och idag var jag och hundarna och tränade agility i Hässleholm, vi struntade i vädret och blev blöta, men vi är lika glada för det.
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela