Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Oj, vad grejer!

Publicerad 2013-01-31 13:10:00 i Min vardag.

Jag va nyss nere i källaren för att kolla in lite vad jag har för grejer gällande köksmiljö.
Och oj vad jag hade grejer, jag skulle kunna flytta hemifrån nu och klara mig fint.
Det trodde jag verkligen inte. Okej där är fortfarande några grejer jag behöver typ elvispar och sånna grejer och en större gryta. Men jag har jätte mycket, mer är jag trodde... 
Sjukt nice, det var dagens höjd punkt. 
 
För övrigt har jag lagt ut två grejer på tradera idag, ett par converse och en kofta/cardigan.
Får se om det är något för mig att sälja grejer där, jag behöver ju verkligen pengarna. Och kläderna ligger bara och tar plats just nu. Så jag kan ju lika gärna sälja det och få 50 spänn för dem än att de ska ligga här och damma!
 
Jajamensann, men nu ska jag fixa lite inför en grej som händer i början av Mars. Spännande!
Jag längtar faktiskt även om det kommer bli mer jobb än jag hade planerat. Men det kommer bli asroligt! 
ciao!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela