Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Agility.

Publicerad 2012-11-16 12:13:00 i Min vardag.

Idag var jag med Emma i Hässleholm och tränade agility.
Jag har tränat och tävlat med Molly innan, men det gick inte bra på tävlingarna och träningarna va inte speciellt givande eller kul så jag la av.
Men nu när Emma börjat träna mer med sin border collie och dratt med mig så börjar jag få smak för det igen.
Och idag gick det riktigt bra för att vara typ första ordentliga träningen sen jag slutade.
Molly är mycket duktigare än jag minns + att hon tycker att det är skitkul. Och det gör att jag med tycker det!
Och Verah börjar också förstå att det är kul så hon är med riktigt duktig för att vara nybörjare.
Så nu har jag bestämt mig för att jag ska börja träna igen, alltså i en klubb. Och kanske till och med tävla någon gång. :)
EO i somras.

Kommentarer

Postat av: Sara Wihlborg

Publicerad 2012-11-16 12:26:58

Åh, jag måste få komma och titta och fota lite någon gång!!

Postat av: Emma

Publicerad 2012-11-16 12:41:25

Kul kusin att du tycker det är roligt!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela