Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Söndag.

Publicerad 2012-05-06 13:00:00 i Min vardag.

Idag blir det nog mest att slappa, päronen och syskonen kommer hem idag. Vet inte när dock. Men de e ju skitsamma.
Har ni testat denna appen? Den är asrolig. Man väljer ett djur som man tycker om och sen tar man en bild.. easy! Haha de va faktiskt en gång när jag och Johanna lekte med Kim, vi skulle kolla på film. Och så mellan filmerna så gick Kim in på facebook, och jag och Johanna kollade lite. Så hade han ngn vän som hade tagit en bild på sig och sin kompis i en spegel, och så va den en katt nere i hörnet på bilden, och när vi såg de så började vi as garva och kollade igenom alla hennes bilder för att se om vi kunde hitta fler. Så iaf så visade det sig vara en app på iphone, så jag och johanna bestämde att vi skulle ta en och skicka till kim. Ja... De e iaf asfula djur och jag snackar alldeles för mycket. Så nu ska jag sätta igång en film.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela