Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Wunderbar.

Publicerad 2012-03-14 15:44:22 i Min vardag.

Idag är det sånt sjukt underbart väder.
Och ett toppen tillfälle för mig att använda mina nya superduper nice solbrillor.
Snart kommer Malin hem från skolan och då sticker hon, jag och Johanna till Broby och käkar med Johannas familj. Sen ska vi till ungdomsgruppen.
Och jag har förövrigt dragit på mig en asirriterande förkylning.
Idag på psykologin när vi skulle sitta och snacka i smågrupper så kom jag med ett gäng killar och jag kunde inte snacka för jag va så täpt i näsan, pinsamt. Men dom verkade inte bry sig..
Juste i Söndags var jag och Malin hemma hos moster Viola och testa min balklänning, elr jag testade den. Den kommer bli asnice tror jag. SYPERDYPER!
Ha de!
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela