Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Vuxenlivet.

Publicerad 2012-03-09 16:55:16 i Min vardag.

Nu har päronen åkt, och kommer hem om en vecka och en dag.
Så nu ska jag och min bror känna på vuxenlivet, dock med vänner. ;)
Måste säga att de e skönt, jag älskar min familj, men de e påfrestande att leva med dem varje dag.
Brukar oftast sitta på mitt rum men nu kan man ströva runt och chilla utan att någon kommer och klagar på att man är i vägen.
Det jobbiga blir nog att laga mat och sånt, köpa mat osv. Men de ska nog bli bra. =)
Lagar faktiskt mat just nu, så får fortsätta med det.
Ha en awesome fredag.
Puss.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-09 17:37:43

Haha, vi får låta malin ta över matlagandet. Ellorrrrrrrr? ;) :)

Postat av: Julia

Publicerad 2012-03-09 21:04:40

fest hos Julia !

Postat av: iiiden

Publicerad 2012-03-13 20:09:34

härligt!:)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela