Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Siesta 2012!

Publicerad 2012-03-04 13:13:17 i Min vardag.

Sitter och lyssnar på siestas lista på spotify, är så sjukt dålig på musik..
Så måste ju veta vilka de e som kommer dit.
Än så länge låter det bra.
Annars gör jag inte ett skit idag..
Söndagar är så tråkiga för de e ingen som gör ngt, man tänker att de ändå inte är lönt eftersom det är skola i morn..
Men jag hade lätt bara hängt med lite människor, snackat elr kollat på film än sitta hema och fisa med familjen, som förövrigt är riktigt tradiga...
Längtar as mkt till vecka elva, de känna som det kommer bli en händelse rik vecka. =D
Kommer att dra till väla på måndagen med Malin och kanske Johanna.
Sen ska vi nog bjuda hit lite folk ngn dag.. får ju passa på när föräldrarna inte är hemma, mohahah.
Nej de kommer nog bli  nice.
Nu ska jag tråka vidare.
Puss.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-03-04 14:45:16

hallååååå jag (eller nån i kyrkan) kom på att det är det där lägret med broby på sista helgen vi är hos er...! :O jag har också tråk.... hatar söndagar

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela