Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Normal?

Publicerad 2012-03-01 10:32:05 i Min vardag.

Nej de har jag aldrig påstått att jag är :P
Sitter här i min ensamhet och taggar inför studenten.
Jag bara hoppas att dom är 99 dagarna som är kvar ska gå as fort, men samtidigt att man ska hinna njuta för varje dag.
Idag har jag haft sov morgon, as skönt.
Gårdagen var fullspäckad. Jag fick skjuts av mamma till skolan, med bilen full på grejer.
Jag hade en lektion, sen var det dags att fixa montern i aulan inför projektmässan.
Sen stack vi och åt på macdonalds, och shoppade godis på maxi.
Och så började mässan, de va massa folk och massa ljud hela tiden, BOM i huvet.
Sen va de pause, så vi tog en macka i matsalen och sen flummade vi bara runt.
Och sen på kvällen kom ASmycket föräldrar...
Och vid sju åkte jag hem, men när jag hade packat in alla mina saker så stack jag dirr till broby och va där till 10.
Och där taggade vi inför v 11, som för övrigt kommer bli awesome.
Okej nu har jag skrivit alldeles för mycket.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela