Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

TAGGAD TILL 1000.

Publicerad 2012-02-28 10:53:16 i Min vardag.

Asså shit jag känner mig helt speedad.
Är så sjukt taggad på livet just nu.
De brinner nästan i röven på mig, jag kan inte sitta still!!!!
De e så sjukt mkt som händer detta året som bara gör att man vill leva.
STUDENTEN, BALEN, VECKA ELVA, ÅTERTRÄFFEN, SOMMAR.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh, vet inte vart jag ska ta vägen...
Ikväll ska jag packa bilen på grejer, men säg inget..
I morn är det projektmässa hela dagen, fett chillidill.
Och jag kanske oxå kommer sticka en runda till gymmet och springa av mig ikväll.
Man blir helt hypad när man inte får åka skidor hela dagen.
Puss älskar er alla! Mahahahhaha.
Nej men seriöst Puss.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-28 14:50:54

Hahahha :)



Du är bäst!

Postat av: iiiden

Publicerad 2012-02-29 08:44:04

nej va härligt me studenten! vill också ta den nu men får vänta två år!

Postat av: Johan

Publicerad 2012-03-01 12:10:37

Tagga ner lita va! ;P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela