Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

nionde februari.

Publicerad 2012-02-09 19:42:30 i Min vardag.

Idag har varit en slapp dag, hade svenska vid 12.
Sen har jag inte gjort ett piss sen jag kom hem.
Men på ngt vis är jag sjukt pepp... på va? haha ingen aning.
Elr jo kanske på att åka skidor!
Tänkte köra en dagens outfit..
..Mest bara för att.
oooooh snart, hoppas jag, ska jag och johanna gadda oss. Jag är ju som sakt asrädd för nålar, ja allt som man ticker in i huden, så min familj tror inte jag kommer våga, men jag vill så mkt så jag kommer skita i att jag är rädd och att det kommer göra piss ont. Jag ska nog visa dom små köttbullarna.
Om 20 minuter börjar Grimm och efter det så är det the house bunny, så tänkte ligga och kolla på de tills jag somnar.
Puss.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-09 20:01:57

VI SKA! Efter skidresan. När jag har pengar. DÅ SKA VI WOHOOO! Det är jag pepp på

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-10 13:18:57

svar. Why nottt? eller vet du nått annat bättre ställe?

Postat av: iiiden

Publicerad 2012-02-10 21:31:32

du klarar de nog att!:)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-02-12 12:49:15

svar. jamen precis :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela