Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Studentklänning.

Publicerad 2012-04-10 16:04:01 i Min vardag.

Haha, nu har jag och Therese bestämt att vi ska ha en sy dag där vi syr våra egna studentklänningar...
Ja vi får väl se hur de går. Jag suger på sånt..
De är väl tur att jag har Therese.
Så på Torsdag ska vi åka till Gittes och köpa mönster och tyg.
Så önska mig lycka till!
Blir de inte bra kommer jag köpa ngn ful, billig och ha i stället. ;)
haha, ja... mm, vet inte vad jag ska säga, är själv lite chockad. xP
Vill göra ngt liknande denna.
Puss.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-10 17:31:03

vad kul :) sjukt snygg klänning också :)

Postat av: Therese

Publicerad 2012-04-10 22:44:17

Haha, Det ska bli kul i alla fall, men frågan är om det kommer bli så bra. Det återstår att se helt enkelt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela