Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Student 2012.

Publicerad 2012-04-17 09:50:26 i Min vardag.

Igår var jag och mamma på stan och kollade efter en student klänning till mig.
Vi va inne i typ alla affärer, som vi kunde tänka oss hade vita klänningar. Och jag hittade äntligen en... Elr faktiskt två. Jag hittade den första på cubus ich den andra på MQ. Så jag ska testa båda med skor och mössa och se vilken som passar bäst. :)
Gillar båda, så de kommer bli svårt att välja tror jag.
Men längtar så sjuuuukt till studenten nu. :) och hoppas på awesome väder.
Puuuuss!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-17 18:06:07

hm, lite svårt när man inte ser hur dom ser ut på, men gillar nog den från mq bäst :)

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-17 21:21:42

ja, asså hur dom sitter liksom :) dom kan ju se konstiga ut när dom bara hänger men skitsnygga på eller så.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela