Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

RIKTIGT BESVIKEN!

Publicerad 2012-04-05 14:18:36 i Min vardag.

Idag fick jag klänningen jag beställde från bubbleroom.
Men så klart va den genomskinlig... Och inte snyggt genomskinlig! och inte vit!
Så kommer skicka tillbaka den. Men vet vilken jag ska välja nu och de e inte från bubbleroom..
Och jag ska även skicka tillbaka mina vita converse, för nu har dom fått in dem höga i min storlek. (Y)
ska försöka att hitta ett par balskor samtisigt dom jag beställer den nya klänningen också.
Blev bara så lack, för denna klänningen var så snygg på bild.. -.- +att knappen trillade av när jag hade provat den... kvalite? :@
Puss.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2012-04-05 16:01:52

tycker vi skiter i studenten. ;) sjukt synd med klänningen :(

Postat av: Klara

Publicerad 2012-04-10 09:25:35

Hej Julia, jag heter Klara och kommer från Bubbleroom. Vad tråkigt att din klänning inte passade, vi vill gärna ersätta dig för besväret när du var tvungen att returnera klänningen. Mejla [email protected] med dina orderuppgifter så ska vi försöka kompensera dig på bästa sätt. Vänliga hälsningar från oss på Bubbleroom.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela