Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Lov va de ja...

Publicerad 2012-04-03 12:47:29 i Min vardag.

Eller?
Sitter och pluggar... Så det känns inte så mycket som lov.
Har gjort Svenska tal, är inte klar dock så får sitta lite med den senare i veckan också.. -.-
Och sen har jag gjort Psykologi, power point, de va iaf hyffsat kul så det gick ganska fort.
Och nu ska jag göra lite mat, sen ska jag fortsätta med svenskan och även med arkitekturen.
Som om det inte var nog så måste jag samtidigt hålla koll på hundarna så dom inte rymmer..
Och mamma ville dessutom att jag ska fixa med dom idag.. får väl se om jag hinner det.
Ska faktiskt sticka in till stan en snabbis senare och köpa mig ett par balskor, för 300 typ :P
Sen ska jag gymma järnet ikväll. :)
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela