Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Tävlingar.

Publicerad 2011-09-14 15:21:39 i Min vardag.

Haha jag har tråkigt liv, så sitter och går med i olika tävlingar.


Jag är med i en om att vinna en ziperall åt min iphone, som man kan ha på vinter tex. Gå med du oxå vet ja!
Klicka här ---> TÄVLING!


Och så är jag med i en tävling om ett smycke, i detta fallet valde jag en trä ring! ASSNYGG! Jag tycker du kan vara med i den oxå ;)
Klicka här! ---> TÄVLING!


Och sist men inte minst så är jag med i en tävling om att vinna ngt från www.upbrand.se
Gå med där med de är lika bra om du ändå ska va med i dom andra! ;P
Jag tävlar om att vinna denna
sexiga visst!? ;P
Klicka här! ---> TÄVLING!

Nej nu ska jag ta tag i mitt liv!
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela