Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

TABBE!

Publicerad 2011-09-09 21:59:07 i Min vardag.

Hahahha, gjorde världens tabbe nyss. Jag va ute och gick med hundarna, och så tänkte jag "Jag måste testa om jag kan ha Verah lös", så jag släppte henne, och då sprang hon raka vägen in i en trädgård och satte sig och sket på deras gräsmatta... Sååååå pinsamt, jag ville inte gå in i trädgården och plocka upp efter henne heller, för det va ett sjukt läskigt hus dessutom. Men som tur va såg det inte ut att vara ngn hemma.. :P Och Verahs bajs ser ut som en igelkotts, så hoppas dom tror att det är en igelkott. :P
Aja de va sjukt pinsamt iaf.. Nu ska jag nog ta och sätta igång en film, hann aldrig göra det innan liksom.
Ha en super mysig fredag!
Mina busiga små korvar. =)
(Och dom juckar inte med varann, dom ligger så och sover!)
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-09-09 22:19:46

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) <3 du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-09 22:43:35

HAHAHAHHAHAHAH! ;)

sjukt söta är dom iaf :)



såg ditt heytell-meddelande typ nuu, och har inte gjort ett skit ikväll. förutom att kolla på typ 4 Pretty Little Liars avsnitt, hehe

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-10 11:48:06

svar. kuuuul!

du är snygg! men tack :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela