Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Studiedag!

Publicerad 2011-09-26 11:29:50 i Min vardag.

Idag har jag stidedag så sjukt nice. Så Johanna ska komma hit och umgås lite med mig. Får väl se vad vi kan hitta på för ngt kul =)
Igår va jag i malmö med familjen, vi köpte golv till Lucas rum och mamma köpte massa saker till badrummet. :P
Och igår kväll tränade jag, Zumba, De är säkert skit kul när man kan stegen, men jag har ju aldrig gkort det så jag va as kass, och då blev jag sur och orkade inte ta ut rörelserna + att jag va as trött höll på att somna ett tag.. :P Får se om jag går på det nästa gång, de är liksom så at dom har de bara var trejde vacka på söndagarna, då jag kan.
Oj det känns som detta inlägget blev jätte rörigt... jaja skit samma, ni får ha en bra dag. ;)
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela