Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Fredag.

Publicerad 2011-09-16 17:12:44 i Min vardag.

Gammal bild.
YES. Då är de fredag igen. Veckorna går rätt fort måste jag säga. Idag ska jag och pappa börja lägga mitt golv. Jippi. Kommer att bli assnyggt. Jag ska ta as mkt bilder och visa sen. De va egentligen tänkt att jag skulle till broby först. Men så kom jag hem och så sa pappa att vi skulle börja med golvet. Så jag avbokade broby. Och åker dit i morn i stället. Golvet är furu. Ca 30 cm brett. Jag ska måla det grått. Så de ser ut som solblekt ek. Kommer bli awsome. Nej nu ska jag nog gå en runda. Med hundarna. I det fina vädret. Och i kväll ska jag baka. Kanelbullar.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-16 17:54:16

svar. Jaooo, kolla abcgruppen.se ;)

Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

Publicerad 2011-09-16 20:39:19

Hej!



Just nu har jag igång en massa tävlingar. Bland annat i samarbete med Ziperall, Hair Of Lady Lee, Hope Design, E.l.f. Cosmetics osv. Kika in och se om någon tävling faller dig i smaken! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela