Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Första Natten.

Publicerad 2011-09-03 14:00:47 i Min vardag.

I natt var det första natten i Vinslöv. Måste säga att det var sjukt skönt att sova i sin säng igen. Men eftersom mitt rum inte är fördigt så fick jag sova i storarummet/vardagsrummet. Och det kommer jag få göra i två veckor cirka.
men jag ska nog överleva det, jag är glad att vi inte bor i övarp längre iaf.
Idag blir det att fixa massa saker i huset, så det är väl bara att börja nu.. 
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-03 21:23:09

whiieee!!

svar. Okej, men något liknande? tror redan jag har någon idé ;)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-03 23:15:12

svar. ahhaha <3

men vad vill du ha för typ av text då? skrivstil/vanlig/vanlig utan hakar.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela