Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Fint väder.

Publicerad 2011-09-09 16:39:11 i Min vardag.

Shit va fint vädret blev idag. Asnice, jag blir så glad, går här hemma med orakade ben och shorts.. ;P
Ikväll ska jag hjälpa mamma med fikat på Helljus, det är en ungdomsgrupp för småbran.. :P en barngrupp, (de låter jätte fel.) Iaf dom är mellan 8 och 13 kanske. Så har mamma och pappa fikat med pappa vill jobba istället så jag måste hjälpa till. Segt, men lite mysigt att få tillbaka lite Helljuskänslor.
Men det börjar inte förrän 6 så tills dess ska jag nog.. ehm.. kanske.. hitta på.. ute och gå... nej jag har ingen aning vad jag ska göra. Kanske hjälpa pappa, han har satt OSB på mina väggar och håller på att gipsa taket.
ååååå, föresten jag har bokat tid för klippning och färgning på tisdag, asnice, längtar, vill bara bli av med mitt slitna gröna hår!!!!!
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-09 17:39:01

Snygging!

svar. Haha japp, det borde du (:

Postat av: vadfanskajagheta.se - Uppsalas största blogg

Publicerad 2011-09-09 18:42:14

sv: kul att du är med och tävlar om ziperallen :) <3 du får gärna rösta tummen upp på min bild här:) Skulle uppskatta det supermycket!Och blir ett plus i tävlingen ;)

http://sarasmatkasse.se/tavlingsbidrag-alexandra-johansson-uppsala-harlig-battur

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela