Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Film.

Publicerad 2011-09-01 16:34:33 i Min vardag.

Kom nyss hem från skolan. Medans jag väntade på bussen satt jag och gjorde JULIA OLSSON sällskap, mkt trevligt. :) Och nu ska jag ta ngt att äta har inte ätit sen i morse, och så ska jag sätta igång en film, för andra gången igår så laggade den efter halva tiden, så idag hoppas jag att jag kan se den sista halvan.
Sen ska jag även se om jag kanske hinner fixa med mitt projektarbete.
Och sen ikväll ska jag dra till Broby för i dag börjar ungdoms gruppen igen. Så bor du i göinge området kom till Brobys församlingshem. Det bjuds på fika!!! ;)
En gammal bild, men lägger upp den som minne på hur mitt hår har sätt ut...
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-01 18:32:06

långt hår! :O

svar. Tack <3 :D kan göra en åt dig om du vill.. :)

haha

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-01 22:45:01

svar. Gör så :)

men det är lungan, tar inte såååå lång tid att fixa ((: vill du ha lika dan/liknande eller?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela