Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Då var de bestämt..

Publicerad 2011-09-29 20:40:36 i Min vardag.

.. iPhone 5 släpps 4 oktober! Jag tycker att alla som inte har iPhone och är inne på att byta så är det ett sjukt bra tillfälle att göra det, och då byta till iPhone 3, 4 elr 5 vilken som! Jag hade först tänkt att jag skulle vänta på att 5an släpptes innan jag bytte, men den kom iPhone 4 vit så då tog jag den istället, verkligen inget jag ångrar, men de hade ju inte varit fel med 5an heller. :P Fast jag måste nog säga att jag tycker att 4an är snyggare!
Fast jag gillar att den är så tunn.  de är as snyggt och smidigt.
och såklart att bildskärmen har blivit så mkt större!!!

Kommentarer

Postat av: JOHANNA

Publicerad 2011-09-29 22:26:26

men känns som om man ska bryta den ju.. :O

svar. Vettu, du gjorde min dag väldigt bra du också! =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela