Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Broby today.

Publicerad 2011-09-17 18:03:30 i Min vardag.

Nu ska jag snart till tåget som tar mig till bussen som tar mig till broby, där jag kommer till prästgåren och underbara människor!
Idag har jag och Ludde och Lucas varit i stan och shoppat, Ludde är en riktig liten shoppaholic, stolt syrra!
Och de blev lite kläder för mig med.
Ikväll ska jag ha detta på mig.
Tröja och byxor från Cubus.
Va även och köpte tre filmer.
John Tucker must die. The heartbreak kid. Crank high voltage.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-09-17 18:34:08

John tucker är snygg... ;)

Postat av: josephine-TÄVLINGAR PÅ BLOGGEN!

Publicerad 2011-09-18 14:40:04

Lite nya smycken till hösten?



på min blogg kan du vinna valfria smycken för 250kr!!!



klicka på länken ->

http://twinblogg.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-valfria-smycken-for-250kr.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela