Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

åttondeseptember.

Publicerad 2011-09-08 16:39:12 i Min vardag.

Nu har jag kollat klart på Benjamin Button, asså den va sjukt segt, men jag tycker inte att den är så kass som alla säger, den va ju som sagt seg men iden är bra tycker jag. För håll med om att om den hade gjorts i nu tid och inte så lång så hade den varit bra! De tror jag iaf!
Nu ska Lucas på handboll ngnstans i vinslöv, och jag ska nog sätta på en film till, när det är regnit och tråkigt väder så måste man kolla på film för att inte deppa ihop allt för mkt.. Har ni ngt bra förslag på en bra film? =D
Bjuder på en sjukt ful bild, för att ni ska bli lite glada i de tråkiga vädret!
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: + Johanna

Publicerad 2011-09-08 18:37:55

Pretty Little Liars. Det är iof en serie, men sjukt nice ändå :)

Postat av: Juliaaaaaaa

Publicerad 2011-09-08 21:03:18

har du sett a perfect getaway????? se den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela