Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

TG-fest. Återträff.

Publicerad 2011-10-14 18:16:34 i Min vardag.

Ligger på en madrass och kommer snart däcka. Skolan va sjukt slapp i dag, skönt! Och nu är det förberedelse för TG-festen som börjar 7. Kommer nog bli mkt trevligt. Senare ikväll ska jag och mina goda vänner åka till örelljunga till våra andra goda vänner och ha en liten konfaåterträff. Kommer bli mkt mkt nice. Kommer sova max 6 timmar hela helgen. :P så nästa vecka kommer att bli seg skulle jag gissa. Haha känner mig sjukt lat och osocial just nu. Alla grejar och donar och jag ligger här och bloggar. :P jaja, ingen ber om hjälp så… det kommer att komma en dagens/kvällens outfit senare. Ska försöka få med mig Johanna Sarkar. Hade väl varit lite kul.
Ger en liten tjuv titt sålänge.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela