Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Studentfest.

Publicerad 2011-10-12 20:36:42 i Min vardag.

Gårdagen började med körlektion.
Sen var det lektion. Efter lektionen stack jag, annie och bella hem till bella.
Vi käkade och klädde på oss våra otroligt snygga outfits. Sen drog vi vidare till matilda och förfestade. Halv 11 stack vi till harry's där festandet fortsatte. Måste säga att de va en grym kväll. Dock sov jag bara 2,5 timme i natt. Och lektionen idag va rätt rolig. Alla va helt sega. :P
När jag kom hem sov jag ngra timmar och nu är jag i broby. Finns dock risk att jag somnar. :P

Kommentarer

Postat av: iiiden med 3 i

Publicerad 2011-10-14 20:18:27

Ha de bra nu när de är dags för fredagsmys !:D

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela