Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Tjugofjärde November.

Publicerad 2011-11-24 17:29:06 i Min vardag.

Idag fick jag hem min studentklänning.
Dock vart den för stor... Så ska rådfråga mamma när hon kommer hem, om jag ska behålla den och be ngn sy in den, elr om jag ska retura den och ta mindre storlek.
Hoppas på det sista, jag har ju faktiskt tid, jag tar ju inte studenten nästa vecka.. :P
På tala om de, så ska jag på preprom närsta lördag. Det är förbal alltså, vi är typ 4 par som ska ha lite förfest.
Haha började själv skratta när jag ifck reda på det, "REDAN???" "Ja de gäller ju att börja tidigt" va svaret då. :P
Kommer säkert bli as kul, ser fram emot de. Har faktiskt köpt klänning redan.. Assnygg om ni frågar mig! Ni får se bild på den på lördag, lägger upp en dagens outfit då.
Har precis gjort läxa, svenska och religion. ganska segt, men det blev bra. :)
I morn ska jag in till stan och shoppa, liksom fira! ;D
Och på lördag kommer det hit ett gäng små gullungar och umgås med mig, eftersom jag är ensam hemma. =) ja, sen ska jag ju jobba på lördag med.
jappjapp så är de.
Nu ska jag checka lite på facebook, sen ska jag kolla på tv.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela