Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Tio saker.

Publicerad 2011-11-23 11:59:17 i Min vardag.

Tio saker du kanske inte vet om mig.
1. Jag är sämst på att komma ihåg namn.
2. Jag är bäst på att känna igen människor.
3. Jag hatar att träna.
4. Jag samlar på påsar.
5. Jag suger på att sköta om mina hundar.
6. Jag älskar saker som går fort.
7. Jag samlar på tomma parfymflaskor.
8. Jag umgås nästan hellre med killar än tjejer ibland.
9. Jag har nog en diagnos som ingen har upptäckt än.
10. Jag älskar att slösa pengar.

Ja de va lite om mig. Sitter just nu på bussen påväg hem. Ska plugga lite sen ska jag till broby lite tidigare än vanligt ikväll. :)
Puss.

Kommentarer

Postat av: Julia

Publicerad 2011-11-23 14:55:50

"9. Jag har nog en diagnos som ingen har upptäckt än."

Du är ju för söt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela