Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Student.

Publicerad 2011-11-15 12:19:07 i Min vardag.

OKej, nu tror jag att jag har bestämt mig.
Jag tror jag vet vad jag ska ha på mig både på studenten och på balen!
Men de är hemligt änså länge, ifall jag ändrar mig!
Studenten.
Balen.

Annars idag sitter jag bara hemma och tar det lugnt, men snart ska jag ta tag i mitt liv.
Fixa farmor och farfars syd afrika film del2.
Och plugga lite allt möjligt.
Och så får jag väl gå ut med hundarna.
Juste beställde s!esta billjetter idag. =)
Kommer bli så pank detta året....
Jaja de är trots allt stundentåret så får ju unna mig lite. ;*
Puss.

Kommentarer

Postat av: Julia ~

Publicerad 2011-11-15 19:38:18

åhhhhhh, sötis, siesta ska bli bäst! Tack ännu en gång!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela