Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Sjuttonde November.

Publicerad 2011-11-17 11:16:55 i Min vardag.

Sitter i skolan och tråkar, har suttit i design salen och stirrat i två hela skol dagar snart...
Det är gymnasiemässa dårå, så det kommer massa nior hit och kollar och ser om det finns några roliga program här. Och så sitter alla treor och pluggar så dom kan se vad man gör på detta programmet.
Men man gör inte så mkt, som ni kanske märker, sitter på internet och surfar, springer runt och snackar med folk, och låtsas att man gör ngt när niorna kommer och kollar, vilket är en gång i timmen typ..
Börjar bli lite drygt nu även om det är bättre än att ha vanliga lektioner.
Efter skolan ska jag till körskolan och plugga teori som tusan.
Sen ska jag hem och där ska jag fixa farmor och farfars afrika film.
Och i morn har jag bara två lektioner, sen ska jag till växsjö med, Dale, Malin och två små pandor.. :P
De ska bli trevligt. =) Kommer nog att plugga teori lite innan oxå om jag hinner.
Nu hoppas jag att det är lunch snart för jag är HUNGRIG! Tror det är kassler till mat idag, hoppas de e gott bara.
Såhär kul har vi! =)
Puss.

Kommentarer

Postat av: iiiden med 3 i

Publicerad 2011-11-17 16:25:02

Vill du visa din favoritoutfit och bli länkad inför 900-1000 läsare ?:D

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/november/basta-outfit-1.html#comment

kram!

Postat av: iiiden med 3 i

Publicerad 2011-11-20 19:33:40

bli söndagens gosigaste och få länkning inför 900-1000 besökare!

länk : http://iiiden.blogg.se/2011/november/sondags-gos.html#comment

kram!

Postat av: Sandriiiee - kungälvs största blogg

Publicerad 2012-01-03 21:20:40

Följas via bloglovin :)?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela