Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Måndagen den trettioförsta.

Publicerad 2011-11-01 16:52:08 i Min vardag.

Dagen började med att jag och lucas skulle till tandläkaren.
Efteråt träffade jag moster viola och kusin edvin, och vi åkte till rinkaby till guttes tygkälla för att hitta mönster till min balklänning.
Saken var de att min moster älskar att sy och gittes är sjukt stort så vi va där i typ två timmar. De tog ungefär en halv timme att hitta mitt mönster. Så resten av tiden gick jag och edde runt och kollade på alla skumma dockor som stog lite överallt. Asläskiga.
Sen när vi väl va klara där hälsade vi på mamma på jobbet lite snabbt.
På kvällen kom johanna, vi kollade på black shwan och käka popcorn. Sen tänkte vi åka in och hälsa på tg barnen men tåget var försenat så de va slut där innan vi äns hade satt oss på tåget. Så de sket vi i.
Sen sov jag typ. Va astrött.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela