Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Fjärde femte sjätte.

Publicerad 2011-11-06 14:27:18 i Min vardag.

I fredes oljade jag mitt golv en gång till. Är fortfarande inte jätte nöjd. Men pallar inte riktigt bry mig längre. De va inte kul att göra så…
Sen kl 5 åkte vi in till stan och hämtade Isabelle och Johanna och körde sedan till åhus missionsgård. Till allhelgona läger.
Som sedan varade till idag. Mkt trevligt var de. Kände sig dock sjukt gammal. Vi var äldst och satt för oss själva i ett rum för att slippa de små nykonfimerade. :P
Och i morgon är det dags för skola. Men jag är inte alls sugen på att va där. Men jag ser fram emot helgen när de är party för johanna. :) kommer bli röjfest. Elr?
Nu ska jag slappa och kanske göra svenska senare.
Puss.

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-11-06 15:07:26

Klart det blir rööööj! ;)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-11-07 11:14:19

svar. HAHAHAHHAAHAH. Trueeee.

Postat av: CELINAS NEW YORK

Publicerad 2011-11-07 18:46:42

Hejhej!



Jag säljer ringar från Marc by Marc Jacobs LIMITED EDITION!



Spana in ringarna nedan (julklappstips!) ->



http://celinas.se/2011/october/saljes-marc-by-marc-jacobs-nemo-nisi-mors-ri.html



Kram!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela