Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Den nionde november.

Publicerad 2011-11-09 17:47:56 i Min vardag.

En dag i karlender som jag helst av allt hade velat strycka bort.
Usch. Känns som jag har stressat igenom denna dagen.
För det första va jag tvungen att åka till skolan 7.55 istället för 9.20.
Sen skulle vi runt på olika skolor, på föreläsningar.
Men fick skippa sista föreläsningen för att hinna med allt jag hade lovat att göra idag. Slutar egentligen halv 1 men slutade nu kvart i tre istället.
När jag väl kom hem så satte jag mig och gjorde svenska talet direkt. Vilket fortfrande inte är klart och suger piss dessutom. Och vi ska hålla tal i morn. Men jag får väl göra det på måndag istället. Usch.
Och under tidigt fixade jag farmor och farfars afrika film som jag inte heller blev klart med. Och dom kommer och hämtar den i kväll. Så jag fick be pappa att bränna över det på skiva och han vet inte hur man gör så han ska ringa mig så ska jag förklara. Och ja jag är nu på väg till broby lite tidigare eftersom jag och johanna har fikat och vi ska hinna göra kanelbullar innan. Ahhhhh usch. Är på riktigt dåligt humör. Och snart är jag i kristianstad och där ska jag sitta i 25 min för att vänta på en buss. De gör ju inte ngt med denna dagen bättre!
Nej nu ska jag inte skriva mer, hade kunnat skriva en hel bok om denna dagen men nej de ska jag inte.
(juste lyxfällan killarna va på skolan i dag och hade föreläsning om ekonomi, de va faktiskt en bra sak idag!)
Puss.

Kommentarer

Postat av: Julia ~

Publicerad 2011-11-09 20:39:12

förlåt!



(och du jag undrar fortfarande hur han fixar sitt hår..)

Postat av: Johanna

Publicerad 2011-11-09 23:08:34

<3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela