Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Bara för att det är Lördag kväll, och jag sitter hemma...

Publicerad 2011-05-14 18:20:46 i Min vardag.

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att jag hade min iPhone att leka med.

Vad gjorde du kl 08 imorse:
Zzzzzz, sov!

Vad gjorde du för 15 min sedan: Blev klippt av mamma.

Det sista du sa högt: Vad menar du med "vi"?

Det senaste någon sa till dig: Det är dåligt att dom har gjort så!

Vad har du druckit idag: Vatten och jucie.

Vad var det senaste du åt: Werther´s, stavas det så? :P

Vad var det senaste du köpte: Skydd till iPhonen =D

Vad är det för färg på din ytterdörr: Ekfärgad på utsidan och vit på insidan.

Vad är det för väder hos dig nu: Det är molnigt och ja molnig. det är inte soligt elr regnar.

Godaste glassmaken: hmm.. Snickers helt klart!

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Naaa, nej, jag tror inte att det är äkta kärlek i sånna fall, men kan ju bli kär, asså tycka att ngn är snygg, men för att det ska bli kärlek så måste man lära känna varandra.

Sover du tungt: Om jag gör.. :P

Drömmer du mardrömmar: Nej, inte så ofta iaf.

Trivs du med ditt jobb: Ja, även om jag bara har varit där 5 dagar. :P

Favoritklädsel: Mjukisbyxor och en stor tröja och sportbh

Favoritlåt just nu: Om sanningen ska fram.

Vad ser du om du tittar till höger: Jag vet inte vad man kallar det men en bunt med papper som ett block, fast ändå inte.. :P

Vad gör dig glad just nu: Tanken på att snart är det sommarlov!

Vad ska du göra härnäst: ÄTA! GRILLAT! KÖTT!

Höger eller vänsterhänt: Höger.

Humör just nu: Inte så speciell.

Favoritgodis: Lakrits

Kläder just nu: Mjukisbyxor och en stor tröja. :P

Sommarplaner: Jobba, sola, fixa mitt nya rum. UMGÅS MED VÄNNER!

Hur många kuddar sover du med: Två.

Spelar du något instrument: Nej, är den mest omusikaligaste människan på jorden.

Morgon eller nattmänniska: Natt lätt!

Vad är viktigast för dig:
Vänner och Familj.

Är du kittlig: Ja tyvärr.

Snarkar du: Nej de hoppas jag inte.

Stjärntecken: Vattuman

Äckligaste insekten: Tusenfotingar, sånna med hårda äckliga ben..

Längtar du mest efter just nu: Mat!

PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-05-14 20:14:47

Werthers Snickers Grillat Du :D

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-05-15 21:51:35

Ja lätt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela