Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Arg och besviken.

Publicerad 2011-05-09 19:48:30 i Min vardag.

Fick nyss reda på att jag  inte ska få mina efterlängtade skor ändå.. :(
Fick ett mail att det hade blivit ngt fel och att skorna va slut och att de skulle inte få in fler.
Är sjuk arg och besviken jag som trodde jag äntligen skulle få dom, men de är väl inte meningen att jag ska ha dom antagligen... -.-
Så ngn dag i veckan ska jag tröstshoppa!
Men jag får iaf min vita iPhone, hoppas jag! Annars blir jag riktigt arg.
Nu ska jag fortsätta att deppa och lyssna på musik.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-05-09 21:51:08

fy vad trist!

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-05-10 10:48:11

sv. Helt okej, ändå. För att vara första gången jag körde i stan + ny bil ;)

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-05-10 17:44:34

1. Tror jag (;

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela