Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

USCH!

Publicerad 2011-03-31 15:19:26 i Min vardag.

Jag känner att jag är sjukt dålig på att uppdatera bloggen.
Men som tur är har jag en bra anledning oxå. :P
Vår stationära dator där hemma fungerar inte, och jag kan inte använda internätet på min dator, eftersom det inte går att installera på den -.- OCH jag kan ju inte sitta i skolan på lektionerna och blogga, nej nej det går ju inte.. :P Nej men jag tänker aldrig på det när jag väl sitter vid en dator.
Så att så är det, nu vet ni det! BRA!
Nu tänkte jag sticka ner på stan och köpa ngt att äta sen dra vidare till körskolan och plugga lite innan teorilektionen börjar. Och efter det så blir det broby en liten stund!
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela