Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Sol = Sommar?

Publicerad 2011-03-11 09:36:39 i Min vardag.

Seriöst, jag förstår mig inte på vissa människor!
i morse när jag gick från tåget till skolan så gick det en kille framför mig i shorts och en tjej i sånna byxor som slutar under knäna!?
De är ju skit kallt ute, jag hade dunjacka och jag frös!
Vissa människor är verkligen paranoida, bara för att det är sol betyder det inte att det är sommar och shorts väder. Inte för att jag bestämmer vem som ska ha vad på sig men, hur tänkte dom när dom tog på sig?
"ÅÅÅÅH, det är sol ute då kan jag ta mina shorts i dag!" "WOW, är det 1+ grad, så kan jag ta mina shorts idag!"
Hade dom glömt att det snöade i går elr? :O De är ju inte precis det första man glömmer!
Usch, jag frös verkligen när jag såg dom.

PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Fotograf Johanna Shonali

Publicerad 2011-03-11 12:26:21

Du är typ sötast i hela världen! <3

Postat av: Fotograf Johanna Shonali

Publicerad 2011-03-13 22:38:25

taaaackish!

och tack själv för helgen :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela