Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Längesen..

Publicerad 2011-03-25 08:34:31 i Min vardag.

Denna bilden fixade jag i går på bild och layouten, den va från början svartvit.


Ja de va ju en vecka sen jag skrev sist, och ja de har väl hänt en del.
I helgen va jag på läger på åhus missionsgård, de va riktigt kul faktiskt.
Sen i Måndags var det "Ta med en vän" på TG, fast jag fick inte med mig ngn, men de gjorde ingenting för vi var typ 50 ändå.
I Tisdags hände väl inte speciellt vad jag kan komma på.
Och i Onsdags hade jag kemi prov, som gick AS dåligt! Men men sånt är livet ibland, tyvärr.
Och i går var jag på barbacka och kollade på Johanna Sarkars foton efter skolan. Och efter det så köpte jag hår färg och sedan blev det raka vägen till körskolan och teorilektion. Och efter det blev det en lång och seg resa till Broby.
Och i dag har jag fått reda på mitt photoshop prov, VG. =) Och efter skolan ska jag med familj till IKEA!!! =D
Nu ska jag hänga med på lektionen lite, PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela