Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Sommarlov.

Publicerad 2011-06-09 11:16:42 i Sommar 2011

Idag börjar mitt sommarlov på riktigt, men jag har redan haft sommarlov i två dagar.
Vilket har varit fett nice, umgåtts med de små konfirmanderna och de stora ledarna.. :P Mkt trevligt måste jag säga.
Och i dag ska jag till Hässleholm och käka med Johanna, Malin, Therese och Annie, vi har typ en tradition att göra det när det är lov.. sommarlov. :P Och efter vi har käkat ska jag nog shoppa lite sommar kläder, eftersom my father kastade en hel påse med mina sommarkläder + annat. Blev riktigt sur, mamma sa att jag skulle få pengar från dom till nya kläder, undrar om hon kommer ihåg att hon har sagt de. Nog bäst att fråga. =D
Förresten en bild på nya huset kanske?
Jaja nu ska jag leva vidare mitt sega hemma liv en stund till.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Smsa Låna

Publicerad 2011-07-19 09:55:26

Jag tycker att det är rätt svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela