Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Shopping!

Publicerad 2011-06-09 19:28:11 i Sommar 2011

Okej, nu är mamma skyldig mig pengar, elr ja hon har varit de ett tag men iaf, jag har hittat ett par assnygga shorts som jag ska beställa som mamma får betala. asbra jue! =D
Så nu sitter jag och letar efter andra sommarkläder. men det kommer nog bli så att jag åker in till stan och shoppar nästa vecka, eftersom man inte kan beställa från bikbok och cubus och dom har ngra saker jag vill ha. =)
Jag hoppas dom har denna bikinin på bikbok i kristianstad!!!!
Men shortsen blir det i dag iaf!
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-06-10 15:05:31

(yyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy)



svar. Så sant min vän. Så sant.

:D

Postat av: Louise - foto

Publicerad 2011-06-13 15:25:18

Fina shorts.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela