Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

hemma!

Publicerad 2011-06-05 18:45:47 i Sommar 2011

Jaha då var man hemma från konfalägret, måste säga att jag är överraskad av hur sjukt underbara dessa konfirmanderna är. Om jag ska erkänna kommer jag nog gråta på konfirmationen på lördag.
Men annars är det sjukt skönt att vara hemma, tror att jag har blivit förkyld, sjukt jobbigt i denna värmen, + att jag har bränt sönder axlarna och mitt ansikte. hahahha, såg precis att jag har värsta fula brännan på armen efter mina armband...
Nu måste jag hjälpa pojkarna att laga thaimat.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-06-05 19:12:16

Du är också rätt så bra! :)

Tack för veckan, det har varit sjukt kul!! :)

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-06-06 14:34:57

snygg bränna ;D har fått en lika dan efter min klocka hahah!

svar. ja det ska vi :) kommer du imorgon? :D)))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela