Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Halkan.

Publicerad 2011-06-21 16:09:33 i Sommar 2011

Ja jag gjorde ju halkan igår. haha sjukt kul va de. Fast lite pinsamt också de var nämligen jag och tre killar...
Och så gör man ju så att man turas om att köra när man ska dit och hem. och jag fick köra mellan eko och Olofström. Och såklart får jag motorstopp, fast som tur är bara ett. Och de var inte bara jag som gjorde bort mig heller, den ena killen höll på att krocka när vi nästan va hemma igen..
Men själva halkan var askul, haha, jag va den som sladda mest, ops. Och när vi skulle bli uppochner vända i en bil så började det med att bilen låg på sidan och så skulle vi prova och öppna dörren, man jag var för kort så jag nådde inte dörrhandtaget, då började alla skratta, pinsamt! Men jag blev godkänd iaf, och jag hade kul.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Johanna - foto & musik

Publicerad 2011-06-21 17:56:46

Du är för söt! Och klänningen var skitsnygg! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela