Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Johanna, Malin och Julia.

Publicerad 2011-07-08 19:16:47 i Sommar 2011

Inatt sov jag och malin hos johanna, och vi somnade inte förrän vid 3 typ och vaknade 1, halv 2. Och till frukost åt vi pannkakor, asgott. efter det så fixade vi en liten hemlis. Och sen stack vi till tydingesjön och badade, riktigt skönt va det faktiskt. och nu ska vi nog snart kolla på lejonkungen. Igår i prästgården kollade vi på lejonkungen 3, och i dag ska vi se ettan, men jag vill se tvåan oxå.. får väl se hur det blir.
Tomorrow jobbar jag, jag är inte jätte pepp, men jag är iaf ledig från söndag till torsdag sen så de e ju skönt iaf.
Nu ska jag gå och dricka, är astörstig efter den mkt långa och snabba cykelturen.

PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela