Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Photoshop.

Publicerad 2011-01-21 09:09:19 i Min vardag.

Kolla vad jag har lärt mig idag. =)




Lite ballt. :P

Idag har jag bajs engelska prov, kan INGENTING!
Och sen slutar jag 13.10 och sen ska jag hem till Johanna, ngn gång ikväll, och vi ska käka chips och kolla på Pirana och Jericho. Och på lördag ska vi ha lite fotodag. Kommer bli en toppen helg. =D
Johanna är en sån vän som jag kommer dö med. Vi är så bra, vi har samma humor, vi gillar samma serier ;) Och vi har ungefär samma åsikter. De e najs.
DU Å JAG JOHANNA, DU Å JAG! ;)
Men nu måste jag lyssna på vad läraren säger så jag lär mig ngt...
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Fotograf Johanna Shonali

Publicerad 2011-01-21 17:33:00

du och jag julia, du och jag. (vilken film är det, emil i lönnerberga?)

iaf, jag är så glad jag har dig - bääääästa julia!!!! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela