Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Hundar = Julia på bra humör.

Publicerad 2011-01-25 18:25:16 i Min vardag.

Idag var jag på Skitdåligt humör när jag gick hem från skolan.
Men direkt när jag kommer innanför dörren så kommer dom här två underbara hundarna fram rusande och är asglada att se mig.

DÅ blev jag på bra humör. Älskar verkligen mina små sötnosar, vad skulle jag göra utan dom? Må sjukt dåligt...

Nu ska jag kolla på Scrubs och sen ska jag till Farmor och leta upp kläder till helgen i hennes UNDERBARA garderob.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Fotograf Johanna Sarkar

Publicerad 2011-01-25 19:23:28

sötisar :)

sv. Det tror jag jag kan hinna :D några iaf :)

Postat av: Fotograf Johanna Shonali

Publicerad 2011-01-25 23:00:51

Du är bra!

Haha, gööött :D well, jag vet inte hur modern man kan vara när

Man är galen, meen ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela