Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

EN lektion!

Publicerad 2011-01-28 11:11:55 i Min vardag.

Känns ju jätte lönt att jag har varit i skolan i dag, jag hade en lektion från 8.15 till 9.35.
Och gissa vad jag lärde mig!? INGENTING för jag kan redan de som vi gick igenom. Jag hade bild & layout och då jobbar vi med Photoshop och Indesign. Så jag satt där i 1 timme och 20 min och gjorde ingenting.
Jaja nu är jag iaf hemma. Och i dag ska jag bland annat göra engelska och sen ska jag packa till helgen, och undertiden som jag gör allt ska jag lyssna på jätte hög musik med as mycket bas, så sjukt najs, I LOVE IT!


Sen får jag se vad jag mer gör. Jo, jag ska försöka fixa Thailand bilderna del 2.
PEACE OUT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela