Julia Lindberg.

Vardag. Inredning.

Bild.

Publicerad 2011-01-19 21:44:50 i Min vardag.

Idag har de varit en kort och ganska slapp dag, förutom idrotten... Men den ska ju inte vara slapp.
Och så har mamma och pappa varit och kollat på hus i Vinslöv, å ja jag vet att vinslöv är en håla, MEN VERKLIGEN inte mer håla än Övarp... Så jag blir med nöje en vinslövbo. A om vi flyttar dit dårå, men de tror jag, detta huset är verkligen perfekt, elr nej de är det inte.. än, när vi har flyttat in och gjort de vi vill så blir det perfekt. :D

Ja och så tänkte jag lägga upp en bild på mig.. som jag kanske ska trycka upp på tyg, vad tycks? Ganska coolt ändå.

Jag tror iaf att det kan bli sjukt snyggt.. Så kan jag ju ge bort den till ngn snygg kille sen som jag vill ska ha mig på sin vägg.. ;) hahah
Nu ska jag sova, Dröm sött.
PEACE OUT!

Kommentarer

Postat av: Fotograf Johanna Shonali

Publicerad 2011-01-20 14:05:27

Fast jag tycker du kan flytta till Broby. Höhö ;)

Är det inte lite overkill att kalla övarp håla ens?;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela